
هستی میرزایی: در روز اول مدرسه از این که به اینجا اومدم خیلی خوشحال شدم اول این که به جمع صمیمی که در آن مدرسه بود خوشم اومد با این که تعداد کمی بودیم ولی همیشه صمیمی و دوست بودیم مریم بشیری: xa0روز اول مدرسه روز خیلی خوبی بود خوشحال بودم که به این مدر...
ادامه مطلب