در روز اول مدرسه از این که به اینجا اومدم خیلی خوشحال شدم
اول این که به جمع صمیمی که در آن مدرسه بود خوشم اومد با این که تعداد کمی بودیم ولی همیشه صمیمی و دوست بودیم
مریم بشیری:
روز اول مدرسه روز خیلی خوبی بود خوشحال بودم که به این مدرسه اومده بودم وقتی به مدرسه آمدم به دفتر مدرسه رفتم یک دسته گل و شیرینی به من دادند گفتم چه مدرسه ی خوبی چه معلم های مهربونی دانش آموزان جدیدی می آمدند من فقط چند نفر را نمی شناختم ولی بقیه قبلا تو مدرسم بودند عکس های زیادی از ما گرفتند بعد رفتیم داخل کلاس درس دادند و ما با معلم ها آشنا شدیم بعد که با دوست ها آشنا شدم فهمیدم که چه دوست های خوبی دارم.
من در روز اول مدرسه خیلی خوشحال بودم که می خواهم به مدرسه ی جدید بروم و دوستان جدید معلم هایی با اخلاق های متفاوت. تنها چیزی که ذهن من را مشغول خودش کرده بود رفتار معلمان بود.من اینقدر روی رفتار معلم ها فکر میکردم حرف هایی که از معلم ها شنیده بودم مخصوصا خانم حسین عباسی . خلاصه من آنقدر ذوق زده بودم که نمیدونم چطوری و چگونه وارد مدرسه شدم.
هانیه عبادی
در روز اول مدرسه خیلی روز خوبی بود چون کلاسمان خیلی خوب بود و کلاسمان را دوست داشتم.دوستانم مهربان بودند و از روز اول تا الان بد اخلاق شدند ای کاش دوستانم مثل روز اول مدرسه که اخلاقشان خوب می شد
النار غلامیان
روز اول مدرسه وقتی که وارد مدرسه شدم خیلی حال و هوای خوبی داشت و خیلی به من خوش گذشت و برای اول بار بود که وارد یک مدرسه شدم و از دوستان هیچ شناختی نداشتم
ستایش میرزایی
روز اول مدرسه من با مامانم به مدرسه نیومدم خودم تنها بودم اما خیلی خوب بود چون دوستم بود ومن تنها نبودم مدرسه ورزش های خوبی دارد ومن با دوستهای خودم صمیمی شدم من پنج تاازدوستهایم را می شناختم فقط سه تا ازآنها را نمیشناختم که با آنها هم دوست شدم روز اول مدرسه من با عمویم یعنی زنگ عربی داشتیم وزنگ ریاضی وزنگ انگلیسی داشتیم که معلم انگلیسی عوض شدم ما با این معلم ها داشتیم از آن روز فهمیدم که در مدرسه خوبی هستم
نرجس جوکار
در روز اول مدرسه خیلی خوشحال بودم که به پایه بالاتر می روم ودوستان جدیدی پیدا می کنم وبا معلم ومدیر و...آشنا می شوم در روز اول مدرسه بایک مدیر ومعاون خوبی باحجاب که شعونات اسلامی را رعایت میکردند وخیلی با شخصیت بودن.اولین سالی بود که از دوستان آنجا هیچ شناختی ندارم.
زینب محمد کاظمی
روز اول مدرسه روز خیلی خوبی بود ودوستهای خوبی پیدا کردم و معلم ما دم در مدرسه ایستاده بود و بعد یک شاخه گل می دادند.ومعلم عربی آقای میرزایی وارد کلاس شدودرس داد وبا ما شوخی می کرد وخانم غفاری خانم خیلی خوبی ومن وقتی خانم را دیدم احساس خوبی داشتم وهم کلاسی های خوبی داشتم.
نمایشگاه هفته دفاع مقدس...ما را در سایت نمایشگاه هفته دفاع مقدس دنبال میکنید
برچسب: دبیرستان, نویسنده: بازدید: 116